tiistai 27. elokuuta 2013

Kohti rakkautta ja hyväksyntää


Remy Lehmann ja Titta Asikainen
kuva: M. Araneva
Miia Yli-Kivistö ja Lari Fills
kuva: M. Araneva



"Aivan mahtava!"
"Mä olin niin sanaton, kun mä sain sovittaa sitä. Mä oon niin sanaton."

Puvut, vaatteet, roolivaatteet, esiintymisasut. Ne ovat täällä! Vau. Taas olemme askeleen lähempänä esitystä. Puvustaja-lavastajamme Annukka Mäntynen toi viime viikonloppuna esiintyjillemme pukuja sovitettavaksi. Ehdotukset saivat, lievästi sanottuna, positiivisen vastaanoton. Kuvia puvuista en vielä näytä, pidetään jännitystä yllä.

Lauantaina oli muutenkin erityisen vaikuttava ja liikuttava harjoituspäivä. Ymmärsin jälleen, että produktio on hyvin merkityksellinen kaikille osallistujilleen. Yksi esiintyjistämme kuvasi kuinka rakkaus ympäröi työryhmäämme. "Tuntuu kuin olisi sellainen kehä koko ajan ympärillä." Silmänurkkaa sai olla pyyhkimässä pitkin päivää.

Rakkaudesta ja hyväksynnästä... Tätä videota olen katsonut harjoituskaudella useamman kerran. Huhhuh. Kiitos linkistä, Hanna. Kieltä ei tarvitse ymmärtää. Tulkaa lähemmäksi, linkki löytyy tästä. (Videon Making of löytyy täältä. )

Treeneissä ei rakkausfiiliksistä ja kauniista esiintymisasuista huolimatta ollut alati auvoisaa. Tuskastuneita ilmeitä näkyi niin lavalla kuin ohjaajanpallillakin. "Tää on niin sekavaa." Ohjaajan vai esiintyjän kommentti, hmm. Keskeneräisyyden sietämistä saamme harjoitella itse kukin tässä produktiossa. Luottoa löytyy työryhmältä, siitä olen kiitollinen.

Ja tärkeintä on, että esitys alkaa hyvinkin muotoutua. Ollaanhan me "kahlattu" se läpikin jo kertaalleen. Jip!

Yllä kuvat parista "rakkauskohtauksesta".


- Venla -

p.s. Sain itse pari päivää sitten seuraavan rakkaudentunnustuksen:
"Mä rakastan sua Lakeuren ristin verran." Se ei ole vähän se.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti