maanantai 3. marraskuuta 2014

Kuningasryhmä esittäytyy: Miia Yli-Kivistö

Kuningasryhmä esittäytyy kuvien ja haastatteluiden kera. Miia Yli-Kivistön rooli on Lumoajatar ja häntä haastattelivat Eeko Valo sekä Marjaana Araneva.

Kuva: Marjaana Araneva
Mikä on roolihahmosi nimi?
Tämä Emily.

Mistä esitys kertoo?
Tästä uudesta ku mainitaan että. Kymmenen kuninkaan linnasta. Siitä kertomus, että kuinka siihen on menty. Siihen että.

Millaista on esiintyä?
Ihan hyvää. Se on kivaa esittää, kun on kokemusta.

Mikä on tärkeintä elämässä?
Tärkeintä elämässä  on se, että saa olla mukana tässä produktiossa ja näytellä. Mun luottamus  on hyvin kasvanut tässä ja mä pystyn avautumaankin. Tärkeää on rakkaus, ku mä oon kihloissa mun rakkaan kanssa. 

Mitä onni on?
Onni on, että saa olla tässä näin. Tässä hetkessä. Onni on, että saa olla ja hymyillä niin että. Se on sellaista positiivista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti